Midsommar och glädje pt 2

Jag firade egentligen min första midsommar i staden, med mat tills jag inte fick plats med mer, ännu mer billig folköl och bad i gryningsljus. Gryningsljus!! Hur stört är inte det, att jag mitt i staden och ungdomen kan bada i gryningsljus.
Innan globbarna tog över (!!)





Den senaste veckan har jag levt ett liv som jag drömt om att nångång kanske leva, inte för att det är så jävla lyxigt men för att det är så jävla enkelt, att stanna inne hela dagarna, laga fattiga riddare, spela kort och kolla skins  (!!!<3) och sen dricka rosa skumpa tills natt blir morgon och sedan somna i en säng som nästan känns som min. 


Det känns fint för jag har inget som tynger min mage och jag ser fram emot allt som ligger framför mig för tillfället.

Hoppas ni mår bra!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill också umgås med coola, spontana människor som dej, är seriöst så jävla helvetes trött på denna falskhet och ytlighet. Får jag bli vän med er plz?!?!

Svar: <33 sådär kände jag för ett,två år sen så det går över jag lovar! Plus ja supergärna<33
None None

2014-06-23 @ 21:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0