Midsommar och glädje

Och så äntligen, av några dagar av filmtittande, museebesök, nattpromenerande och öldrickande från klippor har jag äntligen insett att det är sommarlov. Och det känns inte sorgligt någonstans utan bara tryggt och vackert.





Igår satt jag på toppen av Skinnaviksberget med O'C och tänkte på lyckan över att ha allt det här, tillfällig frihet, vänskap, tunn jacka, billig folköl, ett hav mitt i staden. Inga problem nånstans. Ofattbart underskattad känsla det där att var ung och glad.
Bästa bästa O'C

Random nice par som nu finns på min blogg fatta va obehagligt stackars dem blir nu omedvetet exponerade för alla mina 14000 läsare xD

Idag är det midsommar och det ska bli så HÄRLIGT att äta i flera omgångar och ha en blomsterkrans på huvudet. (Har i och för sig aldrig haft och kommer kanske aldrig att ha).

Hur mår ni?? Puss 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0