Sommarlovsdag två

För ett dygn sen precis faktiskt badade vi halvnakna i fullmåne för att celebrera att Hilma anlänt till Sverige. Det var en äkta sommarklyscha och det var sådär somrigt som en kan tänka sig och jag fnittrade och frös inte i för jag hade rosé i blodomloppet.


Sen låg jag inne en hel dag till!! Men det var skönt och välbehövligt och FATTA hur mycket skola som måste rinna av mig när jag efter två dagar fyllda av ingenting somnade klockan halv tio ikväll!! Nu är jag vaken igen för att äta kakor och kolla på Grynet. Sov gott!
(Tack för era kommentarer, jag svarar snart)!!! 


Tycker om frukost igen nu när det är sommar och finns tid och jordgubbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0