Svar till er-hinner inte läsa igenom men hoppas det är skoj

  • hur vill du bo när du flyttar hem ifrån? (var?) 
    DEN bästa låten med håkan (just nu), vrf? 
    DEN bästa filmen (just nu), vrf? 
    en bra grej med att va dig? 
    puss

    Jag vill bo i en lya på Södermalm, antingen ensam med en katt eller två eller med en bästis eller kärlek. GUUUU va jag längtar faktiskt, får panne av längtan ibland, måla på alla väggar, ha foton i varje rum, och röka i alla fönster. Ingen som behöver bry sig om vem vad hur när. Vara ensam med vänner, bilder, ledsamhet.
     
    Flyg lilla fjäril!! Ahhh vilken otroligt sorgsen låt, får fan magknip för den är så ledsam och vacker på samma gång. Lyssna på den! Men också, Nu sigge. Handlar om hur han missunnat sin äldsta son GRÅTER ärligt när jag hör den. 
     
    Oj, har inte kollat på film på SUPERlänge! Vet inte men som alltid fucking åmål assåå<3 bättre film finns inte
     
    Att jag går i samma klass som en !gudinna!
     
     
  • 1) beskriv Elvis med 10 ord 
    2) varför ska jag fråga saker om dig när jag vet allt 
    3) prata om mig 
    4) u rock my world 
    Ok har inga frågor vill bara ha uppmärksamhet

    Hon är livets och min låga och jag älskar ´na
     
    + Jävligt Skev
     
     
     
  • Har du sett skins? Du liknar cassie jättemkt!!

    Nej, det har jag inte! Men googlade bilder på henne och !!puss!! va gla jag blir
     
     
     
  • WOW vad snygg du är

    Jello<3 du me
     
     
     
  • Kanse börjar på södra, är det en skön skola tycker du? 
    Gör ett videobloggsvar! Vore hur najs som helst att se! 
    Favvomaträtt? Ps du inspirerar mig till att blogga! 
    Love Jozzzzzana

    Ja! Säga vad en vill men jag är hemskt nöjd
    Hmm aa kanske nångång men känns som ett antiklimax kanske så vene om jag vågar
    Bra fråga!! Åh älskar så mycket mat men sushi och chokladbollar
     Ah, alltså<3333 fyfanken va glad jag blir puss o tack så hemskt mycket
     
     
  • kommer antagligen börja på Södra i höst och har massa frågor om skolan osv. Hur är det att börja i skolan? 
    Hur var det för dig att komma in i klassen? 
    Är det så hög press på eleverna som folk säger? 
    Är det en så bra skola som man tror, lever den upp till de höga förväntningarna? 
    Din blogg är magisk! 

    Har ju fått en del frågor om Södra men svarar på det hela här då! Att börja på södra tyckte jag var fantastisk, att påstå att jag sympatiserar med hela min klass är ju dumt men på en kvart ungefär hamnade jag bredvid Elina som hängt med mig sen dess. Utan problem lärde jag känna resten och hittade de jag passade med rätt snabbt. 
     
    Svårt att säga, eftersom alla är olika, men personligen känner jag ingen press från lärarna, måste faktiskt säga att de är hemskt förstående för att en inte orkar prestera 100%, men jag antar att en skulle kunna känna press från de runtomkring, om en jämför sig. Jag skulle dock säga att det ser likadant ut överallt om en jämför sig med andra, bara att det kanske är extra mycket jämförande människor inklämda på samma plats på södra. Själv skulle jag säga att min "press" bottnar i mig själv, att jag vet vart jag vill, alltså bokstavligen, i högstadiet visste jag att jag ville till södra och jag vet vart jag vill efter södra, och jag vet vad som krävs och vad jag behöver prestera. Jag tror snarare att pressen ligger i att folk utifrån dömer ens agerande, i huruvida en borde plugga så pass mycket/lite eller inte. Men håll huvudet kallt och se till att du presterar det som DU vill prestera och inte bry dig om vad andra säger om det. Det är faktiskt inte så svårt som jag trodde.
     
    Och skolan! Gu ja, fan jag har aldrig trivts så bra i ett sammanhang. Det händer roliga grejer jätteofta, det finns mycket roliga människor, jag har lärt mig att diskutera på ett annat vis och jag har faktiskt vuxit i mig själv genom mitt år på denna skola. Och såklart, ja det finns skeva föreställningar om saker och ting, och ja en del lärare är dumma i skallen, och ja det finns många med samma stil och JA det finns en tydlig hierarki men var FAN finns det inte det. Håll huvudet kallt åt igen! Så kan en ha sköj istället för att ha sörj och en kan hångla istället för att krångla.
     
    Är detta min Amanda?? i så fall <3333
    är det inte min amana aja hjärtligt välkommen till södra och WOW tack så himla mycket!!
     
     
     
  • Berätta allt om södra! 
    Håller du på eller har hållit med någon sport eller liknande? 
    Senaste kärleken? 
    Familj? 
    Sommarplaner? 
    Meningen med livet enligt dig? 
    Hur ser ditt liv ut om 10, 30 och 50 år? 

    Fantastisk blogg, jag gillar den.
     
    Kika ovan!
     
    När jag var liten, dansade jag o lite sådär, men jag är inte så intresserad utav svett och tvungen rörelse.
     
    Grynet!!!!!! Fyfanken va jag vill henne alternativt bästis med henne
     
    Jag bor med mama papa storebror och har ytterligare en storebror. Jag är superlik mama och superlik äldsta storebror till looks and personality men inte alls lik papa eller yngre storebror. Skapar en trevlig balans må jag säga. 
     
    Jag ska till Emmaboda!! Och annars cykla, spela munspel, läsa, skriva, nattbada, öla, upptäcka och sola i dansk landsbygd. 
     
    Att utvecklas och på så vis inspirera andra. Att se till att skapa något både för egen råkning men också för andras skull. Och chokladbollar<333
     
    Om 10 år är jag 26 år gammal, har lya nummer två på söder som är fylld med bilder från alla platser som jag varit på de senaste sex,sju åren och jag har en takterass med lampor i alla världens färger och alla mina vänner. Jag schappar runt i flipflops, spelar musik och har en ungdomsgård och en pöjk som lagar gött kaffe och planterar tomater i blomlådorna. 
     
    Om 30 år är jag 46, har fyra barn ungefär som heter Sally, Luna, Loo och Bill och två,tre katter och jobbar med barn och musik och har några sommarhus runt i världen och gör spontana omflyttningar och lagar massa mat till alla deras kompisar.
     
    När jag är 66 reser jag återigen runt jorden med min life love och mina barn då och då, hänger på rivieran en del och dricker champagne varje måndag. Skriver en del böcker och går på fest mest hela tiden. 
     
    Tack!!!! så himlahimla mycket
     
     
    tack för era frågor!!! oCh allt ert berom jag blir himla smickrad
     
     


  • Vilka är dina favvisar på södra som inte går i din klass?

    Oj, det går nog inte att säga! Jag har oerhört bra vänner i de andra klassena men de är för monga (oops) för att nämna.
     
     
     
  • Vilket gymnasium? Linje? Årskurs? Lavvv your blog <333333
     
    Jag går samtema på Södra Latin, årskurs ett! Eller går ju ut om typ fem dar wohooo

Kommentarer
Postat av: Anonym

blir inspirerad på livet när jag läser dina framtidsplaner

Svar: Alltså<33
None None

2014-06-06 @ 18:27:14
Postat av: Från en så himla pessimistisk männska

jag har 2 frågor:
Vart vill du efter södra? Hur fan kan du veta det?!!!?!jag blir avundsjuk frustrerad och fascinerad. Vet du vad du vill jobba med alltså???? Hur vet du vad du ska prestera?eller du kanske menar mer typ känslomässigt? Och inte typ karriär? Jag är så nyfiken. OCH 2. Hur håller du dig så optimistisk kring livsplaner? Jag tänker själv att man aldrig kommer få ett jobb, att jag inte kommer kunna få en lägenhet på typ söder och aa jag vill ha din optimism. Lär mig

2014-06-08 @ 21:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0