Vet inte mitt tillstånd just nu

hahah oj vad jag lät BRA i förra inlägget. Det berodde snarare på de andra att jag kom in bra i min klass och jag jämför mig ju massa med andra men inte just inom det där så mycket.
 Sånt är alltid lite läskigt, skulle säga att det är därför folk förnekar sig själva, kanske inte alltid för att det är tabu-belagt att tycka om sig själv, utan då måste det presteras senare. 

Varför måste en vara så bra egentligen? Så smart o rolig o snygg o öppen?? Det är ju fan en utmaning att bara palla finnas till.

Det är fan en bragd att vi existerar.

Sov gött




Kommentarer
Postat av: Towe

Vidare utläggning på din kväll?:(

2014-06-07 @ 11:10:09
URL: http://digigirls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0