Vill så gärna citera Markoolio men ack nej

6 böcker, två paket kritor och 42 podcasts och med en själ redo att fyllas ska jag nu tillbringa två veckor på en altan i fjällen. 

Jag är redo för att vila på ett omänskligt vis, tänka, känna, skriva, läsa och vandra i höga berg. 
Jag är extremt upplagd för själsliga orgasmer (igår fick jag de alla osundaste blickar när jag använde det begreppet använder inte ni också orgasm i konstiga sammanhang??? Är inte det etablerat??) och för att andas luft len som kattungar. Det ska bli jävligt härligt. 

Vi hörs där uppifrån! 

Kram
Puss


Elina fyller år idag!! Hon e hemskt fin

Kommentarer
Postat av: Elina

u r the best så himla mkt
o saknar dig.

Svar: miss u 2 sugar
None None

2014-06-27 @ 23:34:43
URL: http://mansdotter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0