You're so vain

Har börjat kolla på skins. Det är kanske det bästa jag gjort pga;






Cassie finns!! Ja jag kanske älskar henne lite extra för att jag har fått höra att hon är lik mig (inga nedvärderande kommentarer nu snälla jag älskar henne/mig) men fan vilken guzz (kommer ni ihåg när en sa guzz istället för gäri?? What Times va) ska bli mer lik henne

Men även för att:

Den är inte så romantiserad utan liksom äkta skitig och det äger. Se detta!!

Jag har också målat en hel natt och det känns så skönt att göra nåt som jag vet att jag är dålig på för då finns det ingen prestation närvarande och allt utan prestation är ett mirakel



Lider fortfarande utav skoltrötthet, är liksom helt slut i alla organ, men jag äter pannkakor och spelar kort istället för att stressa en måndagsmorgon och det känns vackert.

Hur mår ni?? Svårt att veta för ni kommenterar inte så värst längre, vilket jag tycker är hemskt synd.

Puss i alla fall. 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Cassie är klockren!! Luv her so much

Svar: Mm eller hur<33
None None

2014-06-25 @ 14:45:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0