du har aldrig sett dig somna så vad vet du om nånting

HEJ.
 
Längesen så mycket WOHO rymts inom mig. Har nya byxor och flätor i håret och glädje i hjärtat. Även Alex och Sigge i öronen LYSSNA PÅ DEM, de är fantastiska. 
 
Problemet med att ha för mycket WOHO i kroppen är att det inte finns plats för sånt som en måste göra, typ plugga och spara pengar. Men jag orkar inte riktigt bry mig nu, jag måste palla att inte palla, även om det är bland det svåraste som finns. 
 
 
Jag är ensam hemma i helgen igen och det är det bästa som finns nästan. Lite sorgligt nästan att jag uppskattar ensamheten så mycket men vackert också, att jag vågar vara med mig själv sånt är inte alltid lätt.
 
Tre snabba om mig just nu
1. Har börjat älska bubbelgumsrosa woho vad de är snyggt
2. Vill nästan tatuera mina fingrar det är så himlahimla snyggt
3. Drack sjukt billigt kaffe med Ima på Kafé 44 idag och jag tog hennes hand och tänkte att det var vackert att vi är vänner fortfarande, det hade nog aldrig någon trott när vi var yngre.
 
Det var allt från mig idag, skriv gärna om ni vill att jag ska skriva om nåt särsklit.
 
Hare bra

Kommentarer
Postat av: Ninis

Jaså nu duger Alex och Sigge -.-'

2014-03-14 @ 08:31:21
Postat av: liza

du r fin <33

Svar: puss
None None

2014-03-14 @ 15:32:32
URL: http://digigirls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0