en lördag i mars

Det är sol i hela mitt kök idag och termometern visar över 20 grader för termometersladden räcker bara till hörnet av gården där solen reflekteras. Det spelar inte så stor roll faktiskt, i mitt blodomlopp är det säkert hundra. 
 
Just nu.
 
Inga problem (för att citera snook som TYVÄRR inte ska spela på grönan i sommar), jag äter chévremackor med marmelad och kan ha uppkavlade jeans när jag snart går ut för att fira alla queens i denna värld och äta tårta i nytan. 
<3life is sweet<3
 
Må vara lite trött från igår då vi firade O´C som fyllt sjutton starka men det vare värt!! Vilken kväll, en lägenhet fylld av vänner och ABBA. Knappt att det kan bli bättre. 
 
Hoppas att vi ses ute idag för att vandra eller prata eller skratta i systerskapets anda!!
 
Ha de så bra och kommentera?!? gärna
 

Kommentarer
Postat av: elina

wowmg va snygg du e och woho queens etc etc

2014-03-09 @ 01:22:43
Postat av: alwa

wihoo tjejer osv<33

2014-03-09 @ 16:02:22
URL: http://photoandfantasy.blogspot.se
Postat av: elvis

woho due najs skriv om mig

2014-03-09 @ 19:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0