jag läste om nån som stal en bil, han åkte iväg en tidig morgon

Har fått min första hatkommentar!! Den löd såhär:
 
 
Sämst jävla människosyn i världen, du tycker att alla är lika mucka värda och allt är så fint blablabla. Men sen när någon har en annan åsikt och tycker lite annorlunda en eran ruttna jävla feministskit ni går runt och tror på, då är man tydligen en idiot. Åt helvete!
 
Alltid lika ledsamt med folk som inte känner en men ändå tror de vet hur en är och som är instängda i sitt eget knasiga universe men ÄNDÅ; min första hatkommentar!! Även om att jag värnar om allas lika värde o tycker allt är fint är den sämsta förolämpningen jag fått så betyder detta att ännu fler jag inte känner läser min blogg! Tjoho!!!
 
Men enough hateing:
 
Igår dränkte vi sorger i champagne och Gyllene tider. Det såg ut lite såhär:
 
 Jossan var happy new year, Elvis she owns the night o jag?? Gissa gärna! (alltså vi var låtar)
 
Och idag fyller en av livets bästa arton. Nu är han liksom vuxen?? Konstigt.
Kolla vi är lite lika och jag fick dricka kaffe och äta tårta till frulle.
 
Nu ska jag lyssna på Plura. Vi ses puss o kram

Kommentarer
Postat av: Elina

så HIMLA fina

Svar: puss
None None

2014-03-31 @ 18:57:08
URL: http://mansdotter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0