men hans tid har stannat

Oops borde pluggat engelska men glömde den i skolan WHAT TO DO. 
 
Jag har en del saker inom mig som jag gärna vill dela mid mig utav.
 
1. Var ensam hemma i helgen och Olga som åt frukost med mig i solsken denna lördagsmorgon påpekade att hon längtar tills jag flyttar hemifrån för att det kommer vara så trevligt att va hos mig då. Bäst komplimangen of life och jag längtar också så jävla mycket, varje vägg ska fyllas av färger och foton och ord och jag ska ha stora omatchande tekoppar och ljuslingor i varje rum (oops kommer ha ett rum typ)
 
2. Denna helg har gått så fort att det nästan är galet men den har ändå varit galet värd, även om jag mest legat i en soffa och knappt varit utomhus alls. 
 
3. Jag spelar teater i år igen ju,som jag alltid har gjort, och det är bra att jag har det tror jag. Inte bara att det är så jävla kul eller att alla människor nog utvecklas av att känna känslor i grupp utan för jag tror verkligen att jag behöver ha platser eller situationer eller aktiviteter som gör att jag kan lämna av lite känslotillstånd eller så.
 
4. Jag såg ingen känn ingen sorg igår igen och jag liksom får panne av att jag inte se Håkan snart och panne av att jag kanske aldrig någonsin igen kommer uppleva någon musik som fångar mig sådär igen.
 
Allt för mig denna sundai. Puss. 
 
jag och Elvira delar på denna tröja!! Så himlahimla smart gör alltid det i fortsättningen!!

Kommentarer
Postat av: Nike

Tjo lova jag tycker bra om dig och jag tycker du ska blogga

Svar: du e bäst
None None

2014-03-23 @ 11:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0