och jag ska inte somna förns jag är med dig

Igår var en fantastisk dag. Hela kroppen var fylld utav nån enkel känsla, som bomull kring hela kroppen typ. Jag fick gratis tårta, fick "promenera" på idrotten, fick reda på att jag och Hannes är stjärnsyskon och drack jättegod latte i solen utanför Södra. Det vill säga; en fulländad dag. 
 
Allt känns oerhört lätt just nu, att plugga känns inte som nåt vidare problem, att vara utmattad känns ganska roligt och att jag egentligen inte har nån koll på mitt liv är ganska obetydligt. Tacka vet jag våren och vänner.
 
Idag är jag dock sjuk/utmattad och jag varvar samplugg med att sova och dricka te. 
 
Längtar efter att få demonstrera på lördag och efter att bo i kollektiv i sommar. Längtar tills helgen och lite fler plusgrader,
 
Pusspusspuss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0