tiotusen meter upp i luften ser jag allt så klart

Blir så himla glad över att ni kommenterar när jag skriver med brain and heart då blir jag modigare.
 
Samt en missuppfattning kring inlägget är att jag är ledsen men är alltså gladare än nånsin uttryckte bara generell uppgivenhet över ämnet ungdom.
 
Är jättetrött orkar tyvärr inte skriva så mycket men alltså!!!!!! Almost summer ute och inge plugg och massa fint omkring mig. Slänger med några bilder.
 
Vi var många som vandrade i systerskapets anda och det var !!vackert!! och så satt vi på ett berg lite också och hade de bra
 
Vi åt middag hos Maia igår och det var vardagsspontant och fint att koka lite pasta och poppa lite popcorn och kolla lite eva och adam tillsammans med eminent sällskap. 
 
Tre skönheter i solsken
 
Har bara haft föreläsningar dom senaste dagarna i skolan och har lärt mig så mycket och hade även idag tre timmar hål då jag satt på ett tak och drack kaffe och kände att aa livet är fan ett mirakel. 
 
Hoppas ert liv är ett miracle också! 
all mah love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0