varje gång du ser nyheter om översvämningar på tv tänker du samma sak "det där är mitt hjärta"

 ALLTSÅ
 
Jag förstår faktiskt inte hela provgrejen jag skulle lära mig så jävla mycket mer om jag istället fick skriva en uppsats eller hålla en redovisning eller VAD SOM HELST jag fattar inte!!!!!!! Hatar prov det är stressande och och jag glömmer bort att det är kul att lära sig saker
 
Vill verkligen skapa nåt nytt nu, vill färga håret och tatuera mina fingrar och köpa nya kläder och skriva musik och måla mina väggar och ha tid till solsken och kärlek. Vill kanske resa lite också och laga min egen mat. 
 
Imorn har jag prov sen FRIHET ett par dagar, då ska jag dansa, dricka latte i sol utan stress, läsa och tjäna pengar. 
 
puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0