All the words are gonna bleed from me and I will think no more

Har haft en o annan regnig dag utanpå och inuti. Ni vet dagar då regnet känns tryggare än solen för det finns ingen prestation i regnet, ingen förväntan, för det är inte lika bra som solsken. Det är fegt och farligt men gång på gång råkar jag definera mig med det där regnet, rädd för prestation och förväntningar. 

I alla fall, helt ok frisk vilket förutom att jag nu bemästrar konsten att vika pappersnäsdukar i den ultimata storleken resulterar i tid med såna som gör den där känslan så himla mycket lättare att bemästra.


Jackan och Elvis som bara är världens enklaste.

Fikade på String precis som alltid och jag sa att "om jag fick leva mitt liv från ett år och sen tillbaka igen skulle jag gjort det så lätt, maj förra året var början på mitt livs bästa år" och klokasmarta Olga bestämde att det inte behöver komma till ett slut, att jag ska aldrig gå tillbaka till innan för det var början av detta nya liv, och jag tog hennes hand och insöp bara henne ända tills Robin Stiernberg (!!!) gick förbi.


O'C som passar så bra eftersom hon är lik men ändå olik och vi skrattade och tröståt sura döskallar. 


Även toppklass klasskompisar som alltid håller om. 

Och såklart, såna vars händer passar höften och mamma som jag alltid tycker tvärtemot men ändå alltid samma men har inte så mycket bilder på nya mobben håll till godo. 

Det känns bra att ha många varma omkring, det känns viktigt. 

Även, franska muntliga är över och livet har fått ny smak och jag och Mörgan firade med billiga munkar och ploj. 

SAMT har sommarjobb vilket bidrar till ännu mer materiell lycka. <fantastiskt>

Annars längtar jag till solbränna, folköl, ljusa nätter och all tid i världen så mycket att jag går sönder. 






Fatta bada???? Längtar efter salt i håret och vågor så mycket att jag nästan dör.

Och Emmaboda!! Och buss 66 på väg hem från skinnis med den där speciella sommarkänslan i magen och långa morgnar. Suck. 

Har alltid tyckt lite sådär om sommaren för det är så jävla lätt att det går åt helvete, men inte i år, jag tillåter det inte. 

Nu ska jag fortsätta plugga och drömma om detta typ 4 veckor långt borta äventyr.

Puss 

Kommentarer
Postat av: elina

vilket fint inlägg. det fick mig peppad och kom på, du är ju på söder och liksom bara finns och är och det är så himla bra

Svar: <333
None None

2014-05-13 @ 23:35:27
URL: http://mansdotter.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0