Allt dumt som jag har gjort kan du gräva ner djupt i marken

Jag har alltså haft enorm magont men det har nästan gått över nu!! Det är skönt!! 
Så jag kan äta socker igen aka livets mening har återfunnits. 
Med detta freshly in mind åt jag hur jävla mycket god glarre som helst på Stikkinikki med södrarabbat.

Har så sjuka ringar under ögonen vene vad som hände :/ 

Tre snabba i huvudet just nu:

1. Det är så himla kul att ha vänner att helt enkelt ha några som en vill vara med och dela sitt liv med

2. Varför får inte alla ungdomar en psykolog i högstadiet/gymnasiet?? Guuu va det skulle underlätta livet och självupptagelsen om jag typ en timme i veckan under skoltid fick prata om mig själv. Då skulle mina vänner slippa höra lika mycket :')

3. JAG SKA TILL EMMABODA. Fatta. Helt sjukt är det och jag är nästan sjukligt fylld med Pepp efter att ligga i ett fuktigt tält och se dålig musik. Ska du dit?? Hoppas för du får du vara med mig. 

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså WOHO Emmaboda kommer bli så bäst på alla sätt.

Svar: Anonym kommentar men gissar på eli? D kmr bli d bästa någonsin antagligen
None None

2014-05-07 @ 17:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0