Borde fattat mig kort men fatta tycke för dig

Tre timmar nationella och spöregn på väg dit. 
Regnet gjorde inte så mycket för jag hade leopardstövlar och nationella var överkomligt eftersom jag efteråt fick haverebollar och kaffe hos Nike. Kanske är det inte så jävla farligt med sådant som vanligtvis får magen att knytas när en har fina skor och fina klasskompisar.

Jag var nyss hos min tandläkare och hon är så snäll och jag har haft henne två år men nu var sista gången eftersom jag för ett år sen blev av med min tandställning och det blev liksom ett avsked mitt bland tandläkarlukten och sju fingrar i munnen samtidigt. Och jag ville krama henne så himla gärna och sätta en känsla på den där underliga kärleken som en kan känna till till exempel sin tandläkare, men hon sträckte fram handen. Det är synd att vi glömmer att visa att vi tycker om. 

Nu har jag bloggat slut mina batterier men jag har förhoppningvis tillräckligt för att lyssna på björnstammen på väg hem EFTERSOM de spelar på grönan ilväll. Inga ord. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0