I could have all the money in the world, if I was a wealthy form

Jag har kanske blindtarmsinflammation!!!! Eller ont i magen. Kanske kramp. Ska vila och lyssna på Alex&Sigge tills det blir bättre.

Tänkte annars sammanfatta mitt senaste dygn i bilder.



Vi gick på ghettofab-fest. Här är jag och Jonas min allra vackraste vän.




KOLLA vad häftiga alla var. Det var en fin kväll med dans och vänner och jag hittade 13 cigg på väg hem.

Allt var frid och fröjd tills jag vaknade mitt i natten med intensiv magsmärta. Jag sörjde, åt pasta och gick ut med Knut.

Hoppas ni mår bra. (Utan magsmärtor)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Har du en hund?? Plus kan inte du skriva lite om dina päron det vore hemskt trevligt och rätt intressant.

2014-05-04 @ 23:21:44
URL: http://jozzana.blogg.se
Postat av: xoxo

jaaa din vackraste vän hälsar mkt smickrad ska krama dig imorgon <333

2014-05-06 @ 23:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0