I never learn

Idag var jag återigen huvudrollsinnehavare i Eva&Adam när jag och Elina köper kaffe med evighetspåtår för 20 pix och sitter i samma gröna bås timme ut och timme in. Då känner jag som att vi skulle platsa in en tonårsserie, stammisfik och lite pengar och ont i magen av för mycket kaffe. Vi pratade om en väldigt massa och hela kroppen längtar efter cykel och bad och långa frukostar och inga måsten så mycket att jag blir galen. Det är det enda som bor i min hjärna nu JAG VILL MÅSTE BEHÖVER FÅ SOMMARLOV.
Och vi pratade om sånt och annat och om våra nya livsmål och det var jävligt fint. Fint att ha henne.



Och sen var jag med Ima som är så himla trygg och säker att jag blir lugn och jag är så glad att hon är hos mig. 

Är sentimental??? Världens klokaste O'C påpekade häromdagen hur känslosam jag är och jag kan ännu inte bestämma om det är bra eller inte, om det lönar sig i längden vill säga.


Ont i magen för alla jag tycker om är jag borta från så mycket i sommar och det SUGER faktiskt det gör det.

Ok gotta get my shit together, ska gråta ut gråten med gråtlåtarnas gråtlåtar kanske om jag hinner annars somna till en podcast och drömma vackra drömmar om min senast upptäckta talang !!munspelsspelande!! Jorå, You Will notice inom en snar framtid.

För ett ganska långt tag sen hade jag frågestund, skulle ni vilja att jag har det igen? Älskar ju nämligen att prata om mig själv och gör det hemskt gärna i ännu större utsträckning. Kommentera vid eventuellt intresse (jag är ganska lättövertalad).

Sov gott 




Kommentarer
Postat av: H

Ja!

2014-05-31 @ 01:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0