JAG HAR BLIVIT UPPFYLLD

Tänk vad mycket potential det finns i en regnig lördag.

Jag snörde på mig slitna converse och gick till BUBB (lol höll på att skriva bupp) med Elina. BUBB är en aning filmiskt. När vi kommer dit kramar vi ägarna och får rabatt på kaffet och sitter i gröna plyschbås och dricker liter utav kaffe för tjugo pix. Det känns som en episod utav Eva&Adam. 

Väl där snurrade Moa in och: JAG BLEV FRÄLST. 

Sjukt att jag har så kloka människor runtomkring mig. Vi pratade om bekräftelse och förebilder och vilka vi skulle vilja ha i ett vardagsrum för att lösa våra problem. Jag valde:

Håkan, Britney, Mandela, Phil i modern family, Astrid Lindgren, Dogge doggelito, Madonna, Gudrun Schyman, Sigge Eklund och Astrid Lindgren. Kan tänka mig att Gudrun och Sigge säger åt mig vad jag ska göra samtidigt som Astrid håller om mig och viskar visdomsord i mitt öra och att Dogge och Phil plojar runt och att Håkan bara fyller mig av den där känslan som bara Håkan kan fylla en utav och Madonna och Britney är allmänt coola och fantastiska. OCH MANDELA!!! Är bara bäst.

Samt, varför skapar vi inget (matriellt)??? Vi som har världens häftigaste och klokaste vänner varför skapar vi inget?? Det borde vi göra. 

Sen vandrade jag hem i regn alldeles rosig utav vänskap och skönhet i livet. 

Nu ska jag käka laxpasta. Tudelo.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0