Livets bästa månad

Jag har i veckan inte pluggat utan ätit middag på ett tak, promenerat med Håkan som sällskap och känt mig sådär medveten om min dödlighet som en gör med Håkan och solat benen. 
Valborg var en flopp som vanligt men avslutades med Mean Girls hos Nina så det blev fint i alla fall. 
Idag känns det MASSA som lördag!!! Fast det är torsdag. Så imorgon kommer jag tro att det är söndag men så är det FREDAG!!! Bästa.

Blir inte så bra skrivet för har precis fått ny mobil!!!!!! Känns så bra och sjukt och äntligen och tänk vad materiell lycka kan göra med humöret.

Plus idag efter beskt kaffe tågade jag i några timmar för att stoppa sexism och rasism och sådant som inte borde få finnas med vetskapen om att det är möjligt att vi kan förändra.

Nu börjar LIVETS BÄSTA MÅNAD. Maj. Då all förväntan är kvar i kroppen och benen börjar bli bruna. Ännu vet jag inte om sommaren blir bra eller inte, ännu är jordgubbarna oätna och jag har bara förväntan om solsken och skratt i mig. 

Nu ska jag snapchatta jag heter Lovlicious på denna fantastiska app, Adda mig gärna!!!!

Puss.



Kommentarer
Postat av: Elina

den bästa månaden är juni, lallig skola, avslutning,början av lov o födelsedag, sommar. erkänn befogat

Svar: Fast!! Då börjar förväntningarna, d e finare att ha förväntningarna kvar!
None None

2014-05-03 @ 01:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0