Och allt jag inte längre är kan du sudda ut ur blicken

Och så blev det enkelt igen. Vintern är expert på att luras, att gömma livslust i slask och få en att glömma att allt som är mörkt när en somnar vaknar finns till, kommer att bli ljust och lätt igen. 

Idag tillbringade vi hela hålen i solig rökruta och jag tänkte att livet skulle kunna vara såhär, bara ben och bra vänner samlade och kedjerökning och jag skulle vara nöjd. Så himla nöjd skulle jag vara.




På tal om att göra livet lättare så fyllde denne parveln år idag
Han är bra må ni tro och vi åt god frulle i varm morgon och fan det kändes lätt allra längst in i hjärtat


Imorgon ska några timmar mattenationella avklaras och sen ska jag få kvallétid med livslustarn himself dvs Jackan o det ska bli fint. 

Hare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0