om jag var fjorton skulle detta inlägg heta flum

Ok skriver samhällsuppsats och lyssnar på det som kommer upp på spotify när en söker på "Romeo". 1. Oklart varför 2. Gör det inte
 
LÄNGTAR så jävla mycket efter att vara uttråkad?? Kommer inte ens ihåg att den känslan finns?? Känns absurt att den någonsin slagit rot i min kropp och längtar så mycket tills den gör det igen, fatta lyxen. Typ ligga på ett golv och inte vara stressad.
 
På onsdag har jag bara ett prov och lite skevt kvar och det är tydligen lov?? Bara två inlämningar dit. Prisa skaparen för det (lol fattar ni det är ju kristi himmelsfärd) Ska bli fantastiskt kan jag lova.
 
TACO HEJ
 
 
kolla förresten vad lätt det är att låtsas att en är mycket snyggare än vad en är i situationen
Typ här: lite mysig hemma trött göllig
 
 
Fast egentligen:
 
 
ok this schoolthing is killin' me jag blir fan döm i höve
 
tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0