Snurra du min värld

Återigen blir jag hemskt besviken på vad som prioriteras. Idag i tidningen står det att fler dör utav självmord än utav någonting annat. I hela världen!! Trots det läggs inga resurser inom skolaväsendet, mer än det absolut nödvändiga såsom en kurator som är ledig nästintill alltid, på ungdomars psykiska ohälsa. Vilket gör mig så fucking ledsen faktiskt. 
 
Ytterligare en anledning till att rösta rätt idag. Om en får rösta vill säga. 
 
Annars, lyssna på Ted Gärdestad, han har fattat den här livsgrejen. "Han var hudlös inför livet" sa mamma. Vackert men sorgligt. 
 
Snart sommar!! Kämpa.
 
Ett år utan tandställning firar jag också förresten!! Tjoho
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0