Finast av allt, solen ska bli ditt namn

Mitt minne sviker mig så ofta!!!! Det är oroligt och roligt på samma gång. Typ som idag när jag berättade en anekdot och Nike rättade och sa att jag berättade hennes anekdot. Jag framstår som en lögnerska vilket både är lite spännande men också obehagligt. Jag är INGEN LJUGERSKA men det är lite spännande att få känna sig som en lömsk älskarinna ibland. En kick till rödbetsbiffarna och vattnet som faktiskt smakar så illa att jag måste ha citron i det.

Det är konstigt det där hur hjärnan kan fibbla undra om det är så hjärtat funkar också? Plötsligt älskar en nån tex sin pojkvän för hjärtat tror att det är en själv

Längtar tills jag blir oemotståndlig fan vilken härlig tid det lär bli paraplydrinkar och frierier till höger och vänster. 



Ett visdomsord o sen sömn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0