I was Jesus

För er som förväntar er någon form av substans eller mening i dett inlägg-HA ni är lurade in på bara skinnet ska ni veta.
 
För 15 timmar sen (om jag räknar rätt) gick jag till skolan med sömn ända in ut i fingertopparna. Jag önskar att pluggork skulle kunna ersättta dendära sega känslan i kroppen men icke sa nicke. Vem är den där jävla Nicke som säger nej till allt hela jävla tiden om hen visar sig ska hen få se på neggoattityd kan jag lova och kanske till och med ett o annat slagsmål om jag är på det humöret.
 
GREJEN med skolan är att jag egentligen är rätt intresserad av hur vi har tolkat bibeln och hur en bygger upp franska språket och hur finanskrisen gick till, jag ÄR och FÖRBLIR en pluggis, och det gör därför extra ont när skolan som skulle kunna intressera mig så mycket istället gör att jag nuförtiden mest känner mig som en knögglig ölburk eller kanske kvarglömd mops utanför ICA, nåt bortglömt och oviktigt med dregglande läppar och söta ögon och alldeles frysig för det har bara varit två timmar sol i november AM I FUCKING SURPRISED
 
O ja jag har så jävla mycket bäst med min skola men hur ledsen blir jag inte att ingen lärare har tid att få oss att fatta för att nån liten skruttis (säkert den där jävla Nicke) utformat ett system som kan bada i min tåsvett (inte att underskatta) och skriva min hälsostjärna på samma gång. 
 
HURSOMHELST inte ens en vecka kvar till julefirandena!!! Min sista parahunt 2014 e på söndag!!! och min pojkvän så söt när han läser min franska och förklarar jättenoga fast jag bryr mig så mycket mer om formen på hans näsa och värmen mot min rygg
 
Ska sova nu kanske gråta en lien skvätt så känns det inte lika hemskt att påbörja en ny dag utan dans sprit pannkakor skridskor fyra timmars frukost nina och allt annat som vill bli till i mig
 
jag tycker så mycket om när ni kommenterar fina gerjer det gör mina jävla dagar även fast jag inte har några pannkakor
 
Tex tänk att vakna upp i turkiet imorn istället o simma timmar med jossan o mayra. Det hade fan varit nåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0