Jag har väntat ett liv på denna dag

Känner att jag inte riktigt
l
e
v
e
r
e
r
a
r
.
 
Jag tror det är bra att inte leverera för mycket hela tiden, synd för er dock som får läsa en helevtes mycket babbel
 
Idag fyller pappa år, jag har jobbat och få gnuggat så bebihänder och sett julskyltningen!!!!!!!!!!!! Nu är det dags att börja längta, att lyssna på julmusik o börja klura på önskelistan. Det är bara två veckor kvar till det är dags att börja superlängta.
 
tre grejer jag längtar efter
 
1. JULEEEEEEEEEEEEEEEEN
2. När jag blir amanda Jensen
3. Att dansa!! O jävlar vad jag längtar efter att dansa o helst med lite kokoslikör i kroppaskrället
 
Här är jag i andrés pappas tröja heheheh om du läser detta sry xD joke jag fattar såklart att han inte läser snälla
 
HUR farlig ser inte jag ut på denna bilden
 
som en jävla gangster

Kommentarer
Postat av: Olg

söt e du iaf...,,

Svar: :')))))) puss
None None

2014-11-16 @ 20:07:09
URL: http://Agloo.blogg.se
Postat av: J

Hahahahhaha

Svar: Fattar inte :(
None None

2014-11-17 @ 21:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0