Jag vill brinna i tusen år eller några timmar

Vi har en ny dörrmatta och mamma är noga med att jag inte ska smutsa ner den så jag måste ta av mig skorna direkt innanför dörren.

Hela veckan har jag dragit av mig skorna på pallen precis innan dörrmattan tar vid men idag stövlade jag ändå in i köket.

Fan vad jag gillar att vara för mycket, mycket mycket hellre nåt än inget.

Visst har jag pratat om passion hur jävla vackert det är? Jag tycker det, att snörvla på operan (som jag o andré blev bjudna på av Ville och Olga igår det var fint som fan faktiskt) att hulka till så mycket bättre att kyssa jossans kind röd på hennes födelsedag för jag älskar henne så mycket. Suck det är fan svindel på hur mycket som kan rymmas i kroppen.



Denna vecka har jag på sin höjd gråtit av trötthet och kramat min bror när han hjälper mig med matten


Dansat salsa och tryckare och mina vänner är min jävla lycka denna veckas pluggdagar


Jossan min älsko bakade bäst tårtor till sin födis


André gjorde lyxfrulle

Och denna vecka som kommer känns så fin att få uppleva 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0