PEPP

Äntligen va! Lite pepp! Tänkte att ni kanske också snorat och jobbat bort hela lovet (autocorrect ändrade till livet fyfan va deppigt) (det va motsatsen detta skulle handla om skärpning) och behöver piggas upp! 
Vi kör

P- recis en månad kvar till första advent!!!!!! FATTAR ni snart är det lussebullar och granbarr i varje hörn och kroppen är fylld utav julstök och förväntningar. 

E-fter denna vecka har jag det ÄNTLIGEN lugnt på pluggfronten och då kan alla som vill få hänga med mig :----)

P-lugget behöver inte alltid vara så stor grej. Jag har slutat tycka att det är så jobbigt att plugga, det ska göras och sen finns det oftast lite tid över. Precis med allt som ibland gör ont gäller det att avdramatisera. Tänk på det som ett gammalt haff liksom, inga känslor kring det bara ett moment att hälsa på i festens trängre delar och sen fritt fram på dansgolvet.

P-ara is not a problem när du kan laga lyxbrunchar hos varann och gå på gratis museum (tex Nationalmuseum för då kan ni säga hej till mig)

Hoppas ni fattar att jag peppade på varje bokstav av pepp! Vi hörs hade så länge

Min pepp klockan halv nio imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0