Tankegången hos en trött sjuttonåring

Tre fula och tre vackra tankar

FULA TANKAR
1. Jag sover mindre än jag pluggar
2. Jag luktar illa hela dagarna för jag springer till skolan på morgonen och släpar femhundra böcker så blir jättesvettig 
3. Efter julen blir det slask och missär i ett helt liv innan solen syns igen 

VACKRA TANKAR
1. Snart är det jul mina vänner och vi ska sjunga julsånger och baka julkalkonen och jag blir extra trött för att jag hela tiden måste hålla in min julelängtan.
2. Nästa söndag är min sista jobbhelg detta år, vilket både är dåligt pga var e mina pengar men också bra för mamma betalar att jag skippar ett jobbtillfälle(?) och det är chill att ha det chill.
3. Jag har jordens finaste klassisar, så fina att vår historielärare köpte chips åt oss igår :') på min namnsdag :')

Ok dessa tankar var kanske inte så fantastiskt berikande för er men vad begär ni av någon som inte får köpa öl förns om en evighet och som äter tio clementiner om kvällen för att det ska svida på tungan så hon inte somnar.

Glöm inte i dessa novemberdagar ATT:

snart e det jul igen o snart e de sol igen o snart e det lust igen.

Allt kommer tillbaka 
Även november

Hejdå





Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt kille på bild nmr.1

2014-11-25 @ 23:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0