Tisdag igen


Här är Nike och Elina och jag önskar att ni alla fick chans att vara med dem varje dag

Jag hittade en dagbok där jag i åttan skrev typ "varje gång jag tröttnar på skolan i gymnasiet ska jag minnas att jag svettats för att få gå just där och att det inte är detta". Det gör ont att må bättre för att det inte är samma skit som nån annan gång , men det gör mindre ont att ha ont och det är mindre jobbigt att gå upp på morgnarna efter att ha läst det.

Jag har valt att behöva slita med plugget och kämpa med att hinna sova mina nattetimmar och jag har valt allt det där för jag får så jävla mycket ut av det. Jag lär mig faktiskt en massa och jag trivs och jag drar aldrig in magen på idrotten eller kämpar för att inte bli ett med marken längre. Jag får vara med Nike och Elina och tusen andra lågor varje dag. 
Och det är så himla värt det. 


Här är Elina och Nike när de är JÄTTElika

Kommentarer
Postat av: Lublinjao

Jag tror inte jag känner någon som är då bra på att ge kärlek som du är. Jag och Elina pratade om det i lördags, att du alltid är så mån just om att ge mycket kärlek. Fan vad du är bäst alltså. Så många gånger jag mentalt spytt av skolan men du får det alltid att kännas bättre för att du är du. Önskar att alla kunde ha en vän som du. Lyly! <3

Svar: Fkn finaste jag läst. Gudars du e den bästa detsamma<3 ily
None None

2014-11-04 @ 19:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0