Vet inte hur jag ska få in i inlägget men jag älskar Carola o mest främling

JASÅ MINSANN
 
Jovisst känner jag att julen är på väg för jag är helt jullugn i själen. Det känns väldigt bra och jag VET att det är julefriden som spökar för det blir så varje år. Precis som förra året har jag mycket plugg även om det råkar vara panneplugg nu i år, men jag blir alldeles varm av mammas glögg och känner min inte stressad nånstans när André gör lussebullsfrulle fastän jag vaknar alldeles för sent.
 
En grej som inte gör mig lugn utan alldeles kokande är GRABBAR. Fyfan va jag e trött på grabbighet och grabbigt hit och grabbigt dit och jag låser in mig på skoltoan ibland och andas och gnuggar mascaran ur ögonen för FYFAN vad mycket grabbighet och grabbigt det är hit och dit det går inte att blunda för det för det kilar ända in under ögonlocket. Och jag fattar att det enda som finns att göra är att öppna ögonen. 
 
Jag har kommit på en massa nyårslöften men dem får ni inte se än fast jag kan ju säga så mycket som att mina två övre stycken skvallrar ganska hårt om två utav dem.
 
Och jag såg Marie Atioinette (funtade på om jag skulle skriva slarvigt så ni skulle tro att jag ahde bråttom fast sanningen är att jag vet bara inte hur det stavas) och kom på att jag ska önska mig lyxiga saker i juklapp, lyxiga lakan och lyxig champagne och lyxiga pyjamasar oh ett lyxliv med mimosa och gurkmeja i ansiktet NEJ NU RÅKA JAG AVSLÖJA ETT NYÅRSLÖFTE ajaaa
 
Ska svara på era frågor snart tänkte jag!!!! fatta roligt
 
Min absolut fulaste frisyrmöjlighet ser ut som ett ägg med popfrilla
 
Tudelosan

Kommentarer
Postat av: Thea

Åhh hittade din blogg nyss, har läst lite, fy vad fint och bra du skriver!!! Kraaam <3

Svar: :') ÅH va glad jag blir!!! Välkommen o puss
None None

2014-11-23 @ 22:01:37
Postat av: lisa

håller m, grabbighet är fan d värsta som finns!!!!!!!!!!!!

2014-11-24 @ 16:45:55
Postat av: lisa

thank god 4 gäris

2014-11-24 @ 16:46:33
Postat av: Anonym

gillar grabbar

Svar: Jag gillar dig benjamin
None None

2014-11-27 @ 09:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0