Alla barn här har ett trasigt hjärta och alla barn här bor i samma stad

Nu är det höstlov om bara ett litet dygn och jag har just skickat in min sista inlämning. (på en och en halv vecka men jajajajaaj). Jag har längtat efter det här lovet för det är som att på sista tiden så är det som att alla timmar jag sovit har jag varit vaken fast bara blundat, det är som att alla morgnar jag har gått upp ur sängen har mitt medvetande snoozat kvar men jag har trängt in min tomhet i jeansen och sminkat över min obalans. Min mage har varit i obalans helt enkelt (själsligt sett alltså matsmältningen har varit på topp) och jag funkar inte då. Hjärnan har skavsår efter allt skoltänk och hjärtat  är hafsigt omplåstrat men jag har inte funderat så mycket på det men magen har svajat och jag har inte haft tid att hålla om eller tänka efter.Och då blir det svårt även när det borde vara lätt. Nu har jag tid ÄNTLIGEN och jag ska rumla bort, promenera bort, regna bort, och sova tills dagsljuset smygit bort. Det ska bli hemskt fint.
 
HUR MÅR NI??? Ska svara på era frågor på lovet också men passe på att fråga det sista
 
pusspusspuss
 
snart är jag tillbaka i skogen

Kommentarer
Postat av: lisa

hahahah asså e rumla ditt favoritord eller

2014-10-23 @ 23:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0