hjärtat bankar skiten ur mig

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
 
 
 
 
Ena sekunden vaknar jag och vill aldrig gå upp ur sängen, andra dricker jag god apelsinjuice och känner att snart är det lov! och jag ska bara jobba fyra dagar och jag måste bara plugga några timmar per dag!!!!! och sen går jag till skolan och svänger nästan nästan förbi krönet där jag ska svänga in till skolan för att fortsätta ut i luften och löven men svänger alltid av förstås för det finns visst en hormon som stoppar en från sånt, och nästa sekund carpar jag skolans bönsallad och tänker att johodå visst finns det hopp och nästa sekund somnar jag på samhälllskunskapen och känner att inget spelar nån roll jag somnar här på det kaffefläckiga bordet det skulle va en fkn lättnad, och nästa sekund går jag ut i solen som ramlat ner som orangea löv på marken och jag fylls av livet och i nästa sekund kommer jag på att jag måste bort från solen och livet och in och plugga tills fingrarna skaver och jag spyr en inre spya som luktar surt i hela själen och tar tid att tvätta bort.
 
Men jag kännerockså att det är så bra att gå i gymnasiet för att, jag går på en superbra skola som ibland är intressant och med världens bästa människor och ett skönt klimat och jag ska plugga det jag orkar och så kan jag resa på loven och promenera i skogen på helgerna DET ÄR SÅ ANSVARLÖST och helt fantatstiskt ändå
 
o när jag blir lite äldre ska jag se till att det här blir lite enklare att finnas till som unge
 
Och snart är det lov och Lisa ska pendeltåga långt bort med mig
 
selfies in a selfie tjolahopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0