Skogen och älsklingar

Igår åkte vi till Nikes landställe. Mina första lediga dygn hittills på lovet har jag tagit sån jävla vara på och vi har lagad god mat, spelat plump i timmar, skrämt upp varann inlindade i madrasser och värmt upp frosten på sommarängar med vinterkängor.


Kolla världens godaste


Kladdkaka och omräkning av plumpresultaten för tredje gången då Benjamin vägrade komma tvåa.
Frukost
Hela vackra gänget jag gärna vill va med resten av mina dagar


På väg hem igen och fyfan vad jag inte vill tillbaka till skolan just nu utan mycket hellre värma frost med vinterkängor och vara med dessa, visa varma vettiga ni.

Men skogen finns ju kvar och dessa kan jag ju dela lakan och skogsluft med nånannangång. Och tills dess får jag väl kolla på dessa bilder och gråta en skvätt. 

Kommentarer
Postat av: b

1 poäng lova, ja förlora me 1 fkn poäng

2014-11-01 @ 14:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0