You shooked me all night long

Och livsentusiasmen tränger in i själen likt nyponpulver i porerna och det kliar av lust så jag kan inte sitta stilla. Jobbigt förstås när en förvänats plugga men vackert också för jag tycker om att tycka om, att njuta av klibbigt regn i pannan och salsa på idrotten och överprisat godis.
 
Och har ni tänkt på att twitter är bästa raggningsstället liksom det är inte konstigt att retweeta nåns tweet för det är sånt en gör liksom. 
 
Hursomhelst så ska jag svara på era frågor snart för snart är det HÖSTLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ska dansa salsa och kanske smygklubba lite om jag vågar är ju jävla feg förstås men öppna mina armar mot fukten och KÄRLEKEN
 
PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0