Du får göra vad du vill med mig ikväll




Bildanalys: jag har på mig håkantröjan för jag saknar att vara i känslovakuum och hoppa sönder knäna mot kravallet för att få nudda hans hand och jag är rastlös fast på ett skönt sätt.

HUR kan det inte vara en schemasatt hemmadag? En dag då skolan kan ha öppet för de som behöver hjälp med nåt särskilt, men annars en dag då en får vara hemma, plugga igenom ordentligt, sova länge, duscha med balsam och skrubbhandske på morgonen, laga god frukost och komma i balans med känslorna och tankarna och snurret i huvudet. 

Annars; har börjat se orange is the new black och låtsas att jag inte inte orkar skola plugga palla. 

Hejdå kom ihåg att fråga!

Kommentarer
Postat av: lills

hej du e fin. blev så glad av din kommentar. din blogg känns rätt, för den e som du. puss

2014-09-25 @ 17:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0