För dig ska jag göra det tusen gånger om

Denna vecka har jag vänt ryggen åt rasism ihop med Daniel Adams ray (hur fin e han?? Att göra nåt tusen gånger om för nån (ni vet gubben i lådan låten) är det inte så vackert att en svimmar, om och om igen, samma sak, för det går inte att låta bli), simmat under håltimmen (kanske har nämnt det men det är värt att nämna igen det äger) sett idoltwyla gå vidare till direktsändning (rösta på henne!!!!!!), ätit kladdkaka i min säng med Nike och Elina och återigen fattat att det är inte så jävla svårt att finnas till på nya sätt.

Nu ska jag till landet!!! Inte mitt men ändå landet, skogen, svamparna, gräset, havet, kaffet, sockorna, jag är så jävla redo att bli en del av det där om så bara för ett dygn. Nu är jag på väg, har ätit frukost på sängen och packat väskan och jag har längtat hela veckan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0