I'm far to young to be this old

Är lite för nöjd över att vara hemma, att sova, att vakna sent, att laga goda luncher. 

Och en grej jag irriterar mig på är när ens föräldrar typ beskyller en för att vara ung och dum. Liksom?? Jag ska väl snarare beskylla dem för att jag tvingas vara ung och dum.

Fast för tillfället beskylls ingen för nåt här hemma vi lagar otrolig couscousmyntasallad jag o mamsen och jag slås återigen av hur mycket hon fattar. 

Snart ut i livet igen! Viktigt att inte glömma att livet sträcker sig under så lång tid typ när en bah "livet suger" ja livet suger som det yttrar sig precis just nu men livet är liksom HELA livet det är allt du är med om. Det suger kanske inte.  Vi kan alltid blicka framåt det brukar jag tänka på.

Hejdå
PS kan knte lägga upp bilder sry
PS 2 snälla fråga vill så gärna svara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0