Nina

Igår hade vi middag för Nina som lämnar Sverige och oss för Brasilien i TRE MÅNADER?!

Tre månader är egentligen inte så mycket, jag vet det, men det är mer att jag inte vet hur min kropp reagerar utan henne femton minuter bort. Det återstår att se men igår trängde vi ihop oss femton stycken i siwarnas kök för att delge Nina våra bästa ploj och bår bästa beatbox och vår bästa kärlek som hon kan bära med sig ändå bort till Rio.

Jag har en del jättesnygga bilder från kvällen (för en gångs skull!!!!) men TYDLIGEN funkar det inte att lägga upp bilder för tillfället??

Aja vi hörs snart igen

Kommentarer
Postat av: Ninis

Ly<3

2014-09-28 @ 19:09:43
Postat av: anonym

är det inte två månade?

2014-09-29 @ 20:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0