Tacka vet jag SKOGEN



Idag gav vi oss själva håltimme istället för att svettas till salsarytmer och åkte ut till skogen för att pickenicka och göra sånt som gör sig bäst i skogen dvs komma i balans med sinnena och sympatisera med orienterarna.
Ni som minns mitt nya livsmål, att improvisera i livsprocessen, förstår ju att jag lyckats.
Det är verkligen ett så himla bra tips mot tristess och stress, och jag har kommit på det helt själv!!!!!, gör något rutinbrytande, gå en ny promenadslinga, träffa en ny vän, åk ut i skogen med kappsäcken fylld av kanelbullar med två av livets bästa.
Då glöms stress och tråk bort kan jag lova.

Sov gott så hörs vi snart igen förstås 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0