Tisdag

Är en sån tonårsklyscha med för stor jeansjacka och hastiga fingrar som målar ögonbryn på tunnelbanan. Och för första gången någonsin kan jag känna nåt fint i det.

Igår pratade jag med Elvis om att ungdomen är så avundsvärd och nu är den närvarande! Tänk alla som längtar efter det som vi är mitt i! Och som Håkan säger, det gäller att ta vara på elden. En tanke som lyfter när en måste byta varm säng mot extra tidig morgon pga retorik.

Det var allt från mig förutom ett visdomsord; ni vet bilder som cirkulera på Facebook bah "det är fett nyttigt med sperma, SIENCE BITCH" liksom?? Jag äter inte grönsaker fast det är nyttigt varför skulle jag suga kul av den anledningen då???

Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0