We´re far to young and clever

Det regnar men jag glömmer inte att jag har dansat och jag glömmer inte att jag rumlat och jag glömmer inte att jag simmat och jag glömmer inte att jag har hånglat och jag glömmer inte att jag har skedat och jag glömmer inte att jag har legat under ett träd och låtit vintern droppa ner i min ansikte och jag glömmer inte att jag nästan tappat bort mig i en snöstorm och jag glömmer inte att Benjamin höll vantarna över mitt ansikte i den snöstormen för det inte skulle göra ont men jag glömmer inte heller att ingen kan hålla vantar mot min hjärna så jag slipper tänka och jag glömmer inte heller att ingen kan skydda en från snöstormen i hjärtat.
 
Det är lätt att glömma att en funnits till utan bekymmer men det är viktigt att komma ihåg att oavsett hur mycket det blåser i hjärtat så är det värt det för ibland så dansar vi ibland så rumlar vi ibland så simmar vi ibland hånglar vi ibland skedar vi ibland snöar vi bort.
 
Det är så jävla värt det. 
 
Hälsningar från mig
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0