20.57

Jag ligger i sängen och äter vitlökschips  i panik samtidigt som jag försöker plugga. Jag är inte uttråkad men jag önskar att jag var det. Hur går det ens att vara uttråkad?? Jag skulle kunna gå omkring i stan i timmar, odla tomater, läsa alla mina böcker, dricka kaffe på uteservering och skriva tusen sidor minst i min dagbok.

Nä, jag är motsatsen till uttråkad. Jag är sönderstressad, trött, och nyfiken på varenda liten millimeter av liv. 

Den här veckan har jag inte så mycket plugg, så två eftermiddagar i rad har jag gjort annat än skola. Det är LIVSFARLIGT! Enda sättet att hålla kroppen i schack så pass att det går att ta sig igenom skolhelvetet är att låtsas som att det inte finns något annat. Men jag har känt det nu. Solskenet, vårluften, gruset under sulorna och strösslet i käften. Och nu är det allt jag kan tänka på!!! Den där jävla solen och den där satans glassen. 

Saker jag har att lust att göra:
-träffa/sova/hänga/kolla GG med André. Valfri aktivitet går fan an, så länge jag får vara med det där lilla livet
-få hem Nina 
-dricka öl
-laga god mat
-bada
-sola
-ha tid


Grundkänslan i mig är glad, men mina tankar är hos honom och hos sommaren 


Farligt bra sällskap

Kommentarer
Postat av: lilly

herregud vad jag saknar att vara med dig/er!!!

2015-04-22 @ 11:19:29
Postat av: <3 e hemma om 2.5 veckor

Nina

2015-04-22 @ 11:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0