Det är den tiden jag gillar bäst

Godmorgon solstrålar!

Jag vakande för TVÅ timmar sen (klockan är alltså halv nio) och börjar om en timme först. Jag sitter alltså framför datan och fibblar lite med en historiauppsats samtidigt som jag smuttar på en kopp nybryggt english breakfast. Mitt liv är obarmhärtigt bloggigt in this very moment. 
Har aldrig upplevt sådan amount av tid förut!! Hinner gå till skolan fyra gånger om!! (Och brygga fkn te)

Den obloggiga verkligheten är dock att jag snart ska släpa mina tunga tunga ögonlock till skolan eftersom min skola bestämt sig för att ge oss fyra examinationer veckan efter lovet. (Det är därför jag har tunga ögonlock). (Jag går till skolan annars också).

Hursomhelst, längtar arslet av mig till helgen då jag är ensam hemma och ska laga frukost i evigheter och äta kyckling i sängen. 

Nästa inlägg ska nog bli om det nya livet (om ni vill läsa om d förstås)(jag kommer skriva om det oavsett)

Hejdå!


Ang nuvarande livssituation

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0