Ett dygn i bilder

Just nu mår jag jättebra och dåligt på samma gång, vill att det ska bli morgon hatar hatar hatar natten den äter mig för evigt


Jag saknar André, jag är med honom hela tiden och han växer ihop med mig, jag hatar hatar hatar att inte kunna känna mig ensam utan att bli rädd den äter mig kärleken och jag griper efter den med näven. 
Här är en bild från igår när vi promenerade från söder till Östermalm, fan jag hittade ingenstans i stan innan han visade mig, hur jävla typiskt nu har alla gator hans doft. 


Jag känner mig tillfreds i kroppen, jag trivs inte med den än, men jag trivs med hur jag känner inför den. 
Här käkar jag mackor till frukost och kollar min och Andrés nya och ÄLSKADE serie nämligen.....gossip girl!!!



Det matchar!


Sen åt vi påsklunch hemma, jag känner mig vuxen i ätandet också, jag tänker inte efter länge och sen blev jag så dåsig att jag somnade. 

Det är det jag har från de senaste dygnet. Jag mår verkligen skitbra, har redan börjar carpa lovet men jag är rädd också, för rutinerna som jag hatar hatar hatar, den äter mig vardagen för evigt. 

Nu ska jag somna längtar efter morgonen kaffet boken solen ta mig bort från natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0