Fredag till lördag

Äntligen är denna djävulsvecka över!! Det här superroliga gjorde jag igår/idag!





Åt tacos och drack Jennys årgångsvin hos Astrid samt tequilade den enda ÄKTA tequilade som finns med inneboende 


Köpte olivträd till Isa och firade hennes artonårsdag och hade hur kul som helst


Den här bilden skickade jag till pappa när jag, Jenny och Bena kom hem till och drack te och jag ser nu hur obarmhärtigt full Jenny ser ut/var på den här bilden hahah

Sen somnade vi alla i min säng och jag vaknade tidigt och fixa frulle





Nu är André här och jag ska nog övertala honom att picknicka 



Så jävla fint jag har det ändå va

Ses en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0