Jag tror på dig även om du ljuger

Igår firade jag Villes artonårsdag hemma hos honom. Det var kanonkul och jag har skrapat fram lite bilder 


Suddig bild men vi var redo efter nudlar och öl hos Bena


På väg! Moas ölväska ovan




100% nykter men ändå??? Jätteröda kunder av nån jävla anledning. 


Väl där gömde vi oss på toan första tio, kollade läget och tog selfies
Ganska konstigt att jag o mina bästisar ser exakt likadan ut rätt ofta


?? Oklart om det var JAG som uttryckt denna obehagliga önskan? Eller om jag bara längtar efter att rocka (as u can see) och Nisse hoppades att det var till den låten

Oops inga bilder på Ville xD men det var fantastiskt kul i alla fall, det var live-musik, fullt med kärlekar och min alldeles egna som lindade in sig i mig vid fyra-tiden. 

Fundersam över det här med vuxenlivet. Jag har helt glömt att jag ska bli en av er!!! Längtar.

Irma undrade hur jag bleker håret och såhär går det till:
1. Krossa 1-2 c-vitaminbrustabletter beroende på hur mycket hår du har
2. Blanda ut de med lite vatten
3. Blanda detta med balsam
4. Borsta in i håret

Är du precis som jag väldigt ovan vid balsam kan det se ganska fett ut och då är det viktigt att skölja ur det ordentligt!/göra på kvällen för det ser bättre ut efter några timmar
OBS detta funkar skitbra men du behöver göra det ett par gånger för riktigt bra resultat 

Härligt att kunna nåt sånthär!!! Kanske ska skaffa en "tips och trix" kategori. 

Idag har jag kollat GG och pluggat

PUSS

Kommentarer
Postat av: elina

alltså "smälter in" bilder<33 älskar hur vi matchar ansiktsuttryck, stile och känsla

Svar: Jag med<3 ily kid
None None

2015-04-27 @ 14:33:33
Postat av: irma

hehe tack :Pp!! bästa ska göra det

2015-04-27 @ 20:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0