Lördag-söndag



Detta+ blackfish= vilken morgon!!! PS se blackfish (om jag inte är den sista att se den vill säga) så djävulskt bra dokumentär


Fick sluta nästan en och en halvtimme tidigare från jobbet som jag verkligen ÄLSKAR, visst det är jobbigt att gå upp och så men det ger mig så mycket energi t.ex. idag när jag och min chef pratade om hur militanta feminister jag är och hur dåligt skolsystemet har blivit.
så gick hem och gjorde en otroligt god feta o laxsallad o en smotthie med hallon, mango, kiwi, apelsin=bäst

Nu är min familj tillbaka, jag ska hänga med dem, käka marängswiss och plugga lite svenska. 

Imorgon har jag en lektion och det blommar i kungsan!!!!!!! Mitt liv e så bra






Kommentarer
Postat av: lisa

handelsbankenpennan klassisk

2015-04-19 @ 21:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0