Did you get my last call

Jag älskar det här lovet, det här livet, det här köket där jag har lagat väldigt god mat och druckit vin de senaste dagarna.










Jag har käkat väldigt gott det här lovet over all faktiskt! 


T.ex. När jag och mamma shoppade skor och sen åt libanesisk buffé på bysistorget. OTROLIGT värt! 85 kronor och hur mycket en vill av detta


Vi åt bagels igår också på uteservering i solen


Drack latte


O käka glass 


När jag var på O'Cs land åt vi påskmat o drack påsköl och målade påskägg


Skulle jag sammanfatta det här lovet skulle det bli god mat, vin, André och en försmak av den satans sommaren som jag hatar men behöver på samma gång.
Varma lakan och dammig luft, tid och blont hår. 



Jenny bjöd mig också på "livet är en schlager" häromdagen. MAGISKT kul att bli bjuden och fin föreställning, grät tills mascaran rann (OBS den var till och med vattentät) 

Nu har jag varit på släktmiddag, blivit lite full på dessertvin och ska sova nio långa timmar tills väckarklockan ringer och Jag ska upp och slita för mitt fosterland. 

Usch det känns tungt men också lite okej att börja skolan, jag har ny kappa, nya skor och ny attityd. Men mer om den sen!

Vi ses hoppas ni hade ett fint lov om ni mu går i skolan usch vad tiden går 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0